Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma!!!!

Kategori: Allmänt

Det gick rätt bra att köra igår....Vi startade från Nynäs 10.30 och vi var hemma i Luleå 22.15, då hade vi ändå stannat 3ggr efter vägen =)
Packade ur bilen och sedan kröp vi isäng!!

Kollade igenom posten igår och såg att jag fått ett Rekommenderat brev.....jag VET att det är från banken och det betyder att jag fått mitt lån =) =) Fan vad glad jag blev!!!!!
Det kommer fixa så jäkla mycket med min ekonomi plus att jag står på lånet själv nu och Pappa behöver inte vara skuldsatt för min skull....dom letar ju ny bostad och mitt lån har gjort att dom får svårt att låna pengar.

Dagens schema....Packa upp, tvätta, hämta paket och brev på Ica, lämna barnen i Smedsbyn, Träna, packa saker inför helgen...blir att vara med Andreas hela helgen lång =)



Har haft en bra semester på Gotland och nästa sommar blir det favorit i repris =)
Kram till Mamma och Mormor!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: