Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött....

Kategori: Allmänt


Usch vad det var kallt när man skulle gå till bilen efter jobbet!
Ja då var det fredag kväll och man sitter ensam i soffan och lyssnar på soundtracket
till Mamma Mia filmen...bra film!!!
Den får en verkligen att längta bort till värmen!
Ska upp tidigt imorgon för jag ska börja 8.30...men en liten avstämning på jobbet ikväll
gjorde att jag inte hann det jag skulle göra inför morgondagen så jag måste nog åka
in tidigare till jobbet och fixa det...så klockan ringer nog vid 06.45 imorgon!!
Ska bli så skönt att sluta 17 imorgon så man får kvällen ledig...ska åka till Jessi då och färga hennes hår.
Har fått låna en kamera nu av en mycket snäll kompis...en speciell person för mej oxå =)
Så nu kan man ta lite bättre bilder än med telefonen!!

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: