Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tapetsering!

Kategori: Allmänt

Jag och tjejerna tog en promenad i det fina vädret (notera att det är FINT väder idag) till Ica för att inhandla saker till att göra semlor =)
Eftersom barn oftast inte gillar mandelmassan som är i köpes så tänkte jag göra egna.
Blandade äppelmos och lite grädde istället som fyllning...Oj så goda dom blev!!

Anki kom förbi för att äta lunch och hjälpa mej tapetsera hallen....vi har gjort halva i alla fall, måste åka och hämta ut mera rullar för det räckte inte till resten!
Mönsterpassning är ett jäkla gorm men vi fixade det rätt bra ändå =)

Såhär ser det ut nu....tidigare var det en orange tapet....huuu!
Mitt sovrum har oxå en orange tapet....kan väl säga att hela lght gick i den färgen innan jag gick lös med tapetserar-grejorna ;) Men sovrummet ska jag vänta nån månad med tills bofonden är nog stor att en firma kan komma och göra jobbet!!

Nu måste jag röja upp lite här...barnen har tömt deras rum på saker och spritt ut dom i resten av lght!!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh, va du är duktig som gör egna semlor! :-)

    Det är ju mycket godare med hemmagjorda.



    Helt underbart väder har det varit idag, bara hoppas att det håller i sig!! :-)



    Hör av dig nån dag, när du har tid! :-)

    KRAM

    2009-02-24 | 19:02:34
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: