Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Stackare!!

Kategori: Allmänt

Barnen har varit mer på möblerna och inredningen än på golvet denna eftermiddag!!
Är helt slut i skallen av deras lekar....nu börjar man verkligen märka av syskonbråk mellan dom!
Julia är den tjuriga av dom 2 och Natalie tycker ju det är så kul att reta henne haha....
Lilla Julia lyckdes välta ner en lampa av glas som hon fick rakt i skallen och när den gick sönder så skar bitarna henne i ansiktet =(

Det blev ett jack i pannan och ett ganska djupt sår brevid munnen....men där lyckades jag inte få på något plåster så Julia fick själv hålla ett papper mot såret tills det slutade blöda och det gjorde hon så gärna som tur var!

Det blev soppa till middag och sen fick dom gröt till kvällsfika.....medans dom åt passade jag på att städa lite så jag lämnade dom själv i köket hmm.....skulle jag ju inte gjort!
Såg ut som dom haft gröt-krig där när jag kom tillbaka.....haha så jag fick sanera båda barnen, köksbordet och golvet sen!
Men nu har jag lagt sessorna som var trötta!
 *prinsessorna*

Nu ska jag göra mej lite kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: