Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

SNÖ SNÖ SNÖ!!

Kategori: Allmänt

Huvva vilket väder! Det snöar fortfarande och när jag tittade ut på morron så blev jag då totalt blind och såg fan vitt en kvart efteråt!!
Men jag kan tänka mej att alla skoterfantaster jublar nu och bara väntar på att få sluta idag och sedan köra hela helgen =) Själv ska man jobba hela helgen så nåt sånt kul får man inte se fram emot!!

På måndag ska jag åka och hämta flickorna...gud vad jag saknar dom!!
Hoppas dom saknat sin mamma lika mycket =)




Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej klar för att jobba...12-21.15....lång dag men det är bara bita ihop!

Bye Bye


Kommentarer

  • jane säger:

    hej fin blogg du har!!kika gärna in hos mig,en 4 barns mamma på 31 år....ha en bra arbetsdag då!!!

    2009-02-06 | 12:08:11
    Bloggadress: http://brunettjane.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ja, nu var det längesen. Och jag sitter bara å väntar på att jag ska få komma och hälsa på hemma hos dig i din nya lya! :-)

    Ses gärna till veckan! :-D Bara höra av dig när du/ni har tid. KRAM

    2009-02-06 | 19:51:54
    Bloggadress: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här: