Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart helg!!!!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det ska bli med helg, är ledig dessutom!!
Mamma A ringde idag och frågade om jag och tjejerna ville komma och äte middag där imorgon vid 18....
Självklart ville vi det, min syster Nina ska ju åka till Thailand i 2mån på lör så det blir som en liten avskedsmiddag för henne =)
Ska nog passa på att rota igenom syster nr2, Emmys garderob och se om man hittar nå kläder att låna hihi...

Kom hem ganska sent idag då jag jobbade till 16 och sen hämtat barnen på dagis i Smedsbyn....så vi var hemma närmare halv sex!
Barnen fick stekt palt.....och jag åt samma som jag åt till frukost....päronbitar, keso, solroskärnor, pumpakärnor och pro-viva blåbär, detta blandade jag ihop.....haha låter kanske inte så gott men det var det och nyttigt =)
Min matNatalie äter för fullt =)


Här sitter tjejerna i badet....Natalie sprutade vattan på mej just som jag tog bilden, den lilla skitungen =)

Är grymt trött just nu så jag ska lägga mej på soffan och zappa lite på tvn...tänkte i alla fall se lyxfällan kl.20 =)
 Bye for Now

Kommentarer


Kommentera inlägget här: