Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Onsdag

Kategori: Allmänt

Natalie Julia Madde
Lite bilder från imorse....
Försökte lägga upp dom imorse men sidan ville inte riktigt fungera!!

Fy vad kallt det var imorse
Så här kallt var det i Smedsbyn när jag 26,5 minus...brrrr!
stannade bilen där!!

Nu har vi nyss kommit hem och jag funderar vad jag ska göra för mat idag, klantiga jag glömde ju såklart att ta fram något ur frysen innan vi åkte imorse!!!
Julia bråkade som tusan när jag skulle ta på henne kläderna på dagis idag....så jag fick nog och det var bara hålla fast henne, tvinga på kläderna och bära henne under armen ut till bilen!!
Men nu är hon glad och leker med dockorna här hemma =)

Stod och trånade ut genom fönstret idag oxå på jobbet......

Såhär fint sken solen idag och alldeles vitt ute...nu väntar man bara på att den ska börja värma
och vårkänslorna ska komma =)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: