Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lillgumman sjuk =(

Kategori: Allmänt


Solstrålen Julia är hos pappa och har feber....men hon har tydligen varit igång bra under dagen =)
Har försökt prata lite med henne i telefon idag men det enda jag fick ur henne var "macka" haha...dom satt tydligen och skulle fika lite i Boden....hoppas hon kryar på sej så helgen blir bra för dom =)

Själv har jag städat upp här hemma, huvva hur det såg ut...saker överallt och odiskat!
Har som ingen ork el lust att fixa det när inte barnen är här...är ju på jobbet jämt och på kvällarna är jag för trött!
Imorgon bitti ska jag åka hem till mina föräldrar och dricka lite kaffe, sen ska jag och Anki åka och sola.
Ska se om jag kan komma mej för att laga lite mat innan jobbet imorgon oxå...har inte lagat nåt på hela veckan!
Köpte ett paket fil som jag har ätit på jobbet under veckan....blir så konstiga tider när man jobbar, plus att jag har slutat äta efter kl 18 på kvällen....min mage mår bättre av det!

Nu ska jag gå och sova, klockan ringer vid halv9 imorgon tidigt va ;)
Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: