Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kvällspromenad

Kategori: Allmänt


Jag och Jessi hade planerat en promenad ikväll och trots -17 ute så pälsade vi på oss kläder och begav oss från Tuna. Målet var Sun Tan i södra hamn så det blev ändå en ganska lång sväng fram och tillbaka =)
Jessi Jag
Det var inte så kallt ändå när man började gå, blev ju en del surr oxå så man glömde kylan =)
Framme =)
Vi fick tom dubbelhytten så vi solade tillsammans!
Luleå by Night

Har varit ledig idag så jag tog sovmorgon till 11.30...såå skönt, var och lämnade tillbaka lite böcker på biblioteket och lånade nya till flickorna, sen har jag bara slöat!!
Fick höra av Jessi att jag skulle varit på kurs idag på jobbet mellan 9-12...haha undra vad jag gjorde då??...SOV!!
Nåja det löser sej säkert, dom hade ändå inte fått tag i mej då jag för en gångs skull stängt av ljudet på mobilen oxå ;)

Men nu är det jobb till nästa tis som gäller, måste ta mej iväg till gymet på ons oxå så jag får ihop mina pass denna vecka.
Godnatt på er =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: