Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kusinkväll=)

Kategori: Allmänt

Jag Ida & Elin sitter nu hos våran kusin Daniel på Porsön och ha lite förfest...
Vi har flängt runt på stan hela dagen och shoppat lite....jag fyndade 3 vita linnen i olika modeller, barnkläder och en del annat nödvändigt som jag behövde.
Fick stressa hem sen för att slåss om duschen, kändes som vi sprang omkring som yra hönor när vi försökte hitta allt vi skulle ha med oss, prova kläder och göra oss klara.
Har tyvärr inte USB kabeln här så bilder kommer imorgon...

Ikväll blir det Stuk och sedan mot stan och Olivers =)

Gårdagens bästa citat av Elin Andersson " Jag är vid hålet men får inte in den för den är för kort" Haha....
Kan misstolkas men allt handlade om Elins försök att fixa en läslampa igår kväll hihi....

Nåja jag uppdaterar imorgon med massa bilder!
Trevlig Lördag-kväll på er!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: