Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kraschade i soffan!

Kategori: Allmänt

Jepp här ligger jag nu och tänker inte resa på mej förrens strax före 21 då jag ska göra mej kaffe!
Fick ju nå tabletter mot min infektion som jag ska äta i en vecka.....enda kruxet är ju att dom ger samma biverkningar som Antabus, alltså dom tabletter alkoholister får för att vänja av sej och inte dricka, man börjar må illa och blir yr om man dricker alkohol...eftersom jag ska ut i helgen med kusinerna så måste jag vänta med den kuren tills nästa vecka...köpte även Locobase när jag var på apoteket, en fet kräm till min hals som har fått torrfläckar!
Ännu något som jävlas med mej denna vinter!

Kl 21.00 är det LIPSTICK JUNGLE som gäller =)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Givetvis ser jag åxå denna serie, BRA, hihi. Kram

    2009-02-24 | 10:23:14

Kommentera inlägget här: