Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jobbat sen tränat =)

Kategori: Allmänt

Jepp då var det kväll igen...har jobbat till 19 idag och sen åkte jag raka vägen till gymet!!
Värmde upp på crosstrainern idag för jag har haft ont i min fot sen promenaden i måndags =( så löpbandet får vänta tills foten är bättre! Sedan tränade jag biceps, rygg, vader och de sneda magmusklerna...ett riktigt bra pass och var helnöjd när jag var färdig =)
Fick skynda mej hem sen så jag skulle hinna se Greys Anatomy!!

Lånade ett träningslinne av syster Nina som bara var så fint....oj vad synd att hon skulle åka till Thailand nu ;)
Såg att Emmy uppdaterat sin resdagbok så jag måste gå in och kika vad hon skrivit senare!

Blir att duscha efter greys och sen sova...ska upp och träna imorgon innan jobbet =)

(Undra om x har nåt ihop med y....får indikationer på det & det tasslas en del....vem vet??! )

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: