Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tjooo

Kategori: Allmänt

Hann med allt jag skulle idag =)
Slutade jobbet 14 så jag åkte för att hämta barnen på en gång och vidare till mina föräldrar för att gratta Emil =)
Fick mej kaffe och en bit glasstårta där.

Åkte hem, gav barnen mat och tog sedan med mej Natalie till gymet.
Idag blev det 45min intervaller på löpbandet, sedan varvade jag bröst och baksida axlar utan vila i 20min...tungt som fan!!!

Dagen stora fuck-off finger går till RUSTA!!!!!!
Var ju där i måndags för att köpa den vita gran jag ville ha, den var ju slut men dom sa att den kommer in igen på ons morgon.
Frågade även lite snällt om vi fick köpa demo-granen, men där fick vi Nej för den säljer dom inte förrens efter jul.
Ok inte mer med det....skickade dit killen imorse för att köpa granjäveln men när han kom dit hade dom inte fått in granen den skulle komma på torsdag!
Okej inget att göra åt det men sen ser han hur dom står och plockar ner demo-granen för att sälja den åt en kund!!!!!!!
Tur att man inte var där och hörde vad han sa åt dom ;)
Ska åka in imorgon och se om granen finns kvar......

Nu blir det film LA Gigolo =)

                                  

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: