Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma.....

Kategori: Allmänt

Igår kväll klagade Natalie på att hon hade ont i magen, men jag tänkte att det bara var pepparkaksdegen som gör sitt :P
Icket....vid 22 hör jag att hon gråter i sovrummet och när jag går in hör jag att det droppar?!!
Barnen sover i våningssäng och Natalie ligger högst upp...hon hade bara lyft huvudet över kanten och spytt.....1,5meter ner på golvet och jag fick torka halva rummet!!!!!
Hon verkar bättre idag men har bara fått äta fil och dricka pro-viva =)

Så idag har vi passat på att storstäda här hemma!!! Nu känns det som man kan andas igen ;)

Sitter och kollar på frisyrer...är så sugen på att klippa mej, är less på mitt långa hår som bara blir tunnare och tunnare känns det som!!!! Tappar ju hår värre än en hund =(
Så en klippning och färgning skulle sitta jävligt fint =)
Men jag vet inte hur mycket jag vågar klippa....?!!





Denna sista frisyr tycker jag e jäkligt snygg!!
Gillar ju uppklippt och för att kunna ha det måste jag kapa längden en bra bit annars blir det för tunt....är i stort behov av en färgning oxå, men först måste mina extensions bort, dom vill ju aldrig lossna så jag får väl gå till en frisör som plockar bort dom!
Dom kliar mest nu och har vuxit ut alldeles för mycket!!
Hmm....det är väl bara börja spara pengar så kanske jag har råd med ett besök hos frissan innan
sommaren ;) Då är det 1år sen jag klippte mej sist!!
Fan att det ska vara så jävla dyrt.....vill ju klippa NU!!!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: