Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Happy New Year

Kategori: Allmänt

             

Sitter med morgonkaffet, fick sovmorgon till 9.30 innan barnen väckte mej och ville ha frukost =)
Kanske man orkar hålla sej vaken ikväll!!
Åker till Björksgatan vid 15tiden och där blir det nog förrätt och sedan plankstek...har ätit det 1 gång för många många år sen så det blir spännande!
Hann ju såklart inte till bolaget igår så jag får tjuva lite vin av Anki :P

Nyårslöften?!!
Har aldrig gett några då jag vet att det är svårt att hålla dom, men jag kan ju ge ett litet löfte om att jag ska se till att må bättre nästa år och ge mina barn och min familj ett bra år =)

                     

Barnen har tagit på sej sina nya kläder så dom e fin idag hihi...sötungar!!!

Nä nu ska jag mysa lite här hemma!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: