Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Trött i benen!!

Kategori: Allmänt

Fixat allt som skulle fixas idag =)
Var på gymet på fm.....uppvärmning på cykeln 10min sen Biceps, framsida axlar och mage....riktigt bra pass!!! =) =)
Var på stan med syrran, barnen och lilla Mikaela från Sthlm....barnen åt glass medans jag och Nina mest försökte torka upp allt som spillde på kläderna....glassarna åkte i backen men dom plockade bara upp dom, torkade lite och fortsatte äta haha...vilken cirkus!!!!
Blev grymt kär i ett par skor jag hittade från Replay, halva priset och allt!!!


Men plånboken´och resan stoppade mej.....tröstade mej med att inhandla 2 linnen för 86kr på MQ istället =)

Handlat mat för veckan, rensat förrådet, städat hemma och tvättat.....nu är jag slut och ska se "Gone In 60 Seconds" och slöa i soffan!!!
Klockan ringer 06.45 imorgon.

////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: