Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sista jobbhelgen innan Spanien nu =)

Kategori: Allmänt

NU börjar det närma sej!!!
Inrikesbiljetterna är bokade, hyrbilen är bokad, hotellet i Marbella är bokat.....Ida hittade rum idag för en bra peng =)
Vi tänkte åka ner dit sista veckan och bo 3 nätter....5 norrlänningar på roadtrip i Spanien hahaha...fan vad kul det ska bli =)

Har jobbat till 20 ikväll, bjöd över Pia på kaffe men hon kunde inte komma så jag tog på mej löparskorna och sprang 30 min, riktigt skönt!!!
Imorgon bitti blir det gymet....känner mej laddad nu, får se imorgon bitti hur pigg man är haha.....men dit ska jag!!!!


Jobbar 12-21.15 imorgon och troligen samma på lördag...söndag 8.30-17 sen är det en slö-vecka med mina älsklingar innan jag åker =)

Nu ska jag dricka lite vatten och sen sova....7.30 ringer klockan!!

Natti
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: