Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Tog mej iväg till gymet imorse =)
Värmde upp med knäböj i smithen...orkade inte springa på morron!!
Sen blev det axlar 3 övningar Rygg 3 övningar och Mage.....fan vad man har tappat styrka när man inte tränat på länge, blir så irriterad när jag inte orkar det jag brukar!!!
Nåja det blir ju bättre sen jag vet....men inte är det kul att se att på bara nån vecka så har man tappat massa styrka och ser ut som en plufsig kossa!!! Usch!!


Nu har jag fixat mat innan jobbet...kyckling, omelett på äggvitor och Kesella.

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer

  • Ida säger:

    Din lilla träningsnarkoman. Du ser för fasen inte ut som en pluffsig kossa.. du är ju en fit milf för fasen! :) JAG har värsta ångesten nånsin över min sk bikinikropp inför Spanien. Helvete. Morgonpromenader varje dag? Ja tack. Du får stå med piskan över min o elin säng varje morgon o sparka upp oss! Haha. Saknar er! Snart snart snart!!! ;) PUSS

    2009-08-09 | 20:06:43

Kommentera inlägget här: