Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Då var helgen över igen!

Kategori: Allmänt

Igår var det party!!!
Min kväll blev dock kort.....tror jag var hemma runt halv2 redan haha....Börjar kanske bli för gammal ;) Fast igår tror jag det berodde på för mycket av det goda!

På väg hem fick jag även ett skumt förslag av en gubbe i 50-60 års åldern.
Han undrade hur mycket jag ville ha betalt för att följa med han upp till hans lägenhet för "sällskap & massage", jag fick inte fram ett ord utan stod bara och gapade!!! Vad sa du?? Jo men jag tänkte kanske 3000kr el vill du ha mer??
Lilla Madde som hade pumpsen i handen tyckte inte att man ger såna förslag...inte åt mej i alla fall så jag tog skon, drämde den i skallen på snuskgubben och gick därifrån! Hoppas han fick jävligt ont!!!

En promenad som borde tagit typ 7min tog 45min igår när jag skulle hem.....vet inte vilken omväg jag tagit?!!!
Nåja soffan kändes skön när jag kom in genom dörren....någon fick visst ett kort på mej där jag låg oxå =)



Förfest.....



Idag mår man väl som man förtjänar....barnen kom vid 15.30 så vi handlade lite mat och åkte till Emmy för att grilla, engångsgrillen förstörde dock det så jag fick steka kycklingen i en stekpanna!!
Imorgon ska jag skjutsa dom till deras nya dagis i Persön, ledig imorgon så vi får se vad jag ska hitta på sen =)


Nu ska jag duscha och sen inta soffan!!!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: