Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

6h kvar =)

Kategori: Allmänt

Väskan e packad nu tror jag?!!

Har tom vägt den och kollat att den inte väger för mycket, 20kg är ju max annars får man betala extra!
Blir en natt på Arlanda innan planet till Alicante går imorgon bitti 6.15...har laddat upp med ny musik och den 4e Twilight boken ;) Ida kommer runt 23 och Emmy & Nina kommer vid 24 så då är vi alla samlade =)
Elin reser ju med mej här från Luleå.

Har just skrämt slag på allt levande ting igen.....en geting kom in i lägenheten och som vanligt så flyger jag upp och ger ifrån mej ett illtjut hahahaha......fan att man inte kan behärska sej!!!!!!
Hann med en löptur på morron oxå, 30 min....jobbigt men skönt!!!

Nåja nu ska jag plocka lite här hemma och packa barnens väskor innan jag ska lämna dom i Smedsbyn.

Lyfter 19.20 ikväll.
SEMESTER!!!!!!!!!!!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: