Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vilken dag! 7h i Luleås affärer =)

Kategori: Allmänt

Åkte till gymet på morron och idag blev det 20min på crosstrainern sedan Ben!
Insida, utsida, framsida & baksida i maskinerna....sedan utfall med hantlar och djupa knäböj i smithen....kan väl säga att man var lite skakis sen!!
Tränade även mage sista 15min....totalt blev det 1h 40min i gymet =) och japp jag är nöjd!

Duschade på gymet och gjorde mej klar för att gå på stan.....totalt 7h strosade vi runt!!
Började med lunch på mat & prat...hungrig efter träningen!!!
Ville ju ha en skinnjacka i svart...men jag var ute efter en speciell modell och hittade tyvärr inte det jag sökte =(
Men oj vad mycket annat jag har hittat!!!


Bild 1 : Min nya fotlänk och ett par av skorna jag köpte....
Bild 2 : Vita skor från Din Sko, de svarta fån förra bilden och ett par skor som jag ska ha på jobbet!(köpta på maxi)
Bild 3 : Det svarta, vita & randiga linnet e från Monki, T-shirt från Gina, underkläder från Gina och strumpor-Lindex
Bild 4 : Svarta Jeans från VeroModa, "Little black Dress" från Gina, Tights i hårdare tyg från Gina
Bild 5 : Natalie fick ett randigt linne med en tuff jacka till =)

När vi var in på Gina såg vi ju att dom skulle ha modevisning där kl19 och 20% på allt i butiken!!
Så vi gick tillbaka dit efter att vi ätit middag på Sub & Co.....

Min påshög             sallad till lunch&middag!      Modevisningen

Hittade världens finaste skor på scorett....ett par vita högklackade med remmar och platå...ojoj vad jag ville ha dom!!
Men priset var för mycket för min plånbok =(
Hittade även ett par gladiator sandaler och ett par ballerina med vristrem i smedjan men det får vänta.....

Nu är jag och Jessi hos mej och ser DH, sen blir det Twilight igen....Jessi har inte sett den och jag har då inget emot att se den igen ;)

Trevlig kväll =)

Kommentarer

  • Emma säger:

    okey :) Måste ju försöka bli av med alla extrakilon man dragit på sig under graviditeten nu :)Jag har dragit ner på kolhydraterna och ätit massa grönsaker ist nu i nån vecka men tycker inte det händer så mkt så idag har jag kört igång med lchf så då får man ju se om man pallar det :)

    Kram

    2009-04-28 | 23:25:24
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: