Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Toppenhumör!!!!!

Kategori: Allmänt

Tänk att ett bra träningspass kan göra så mycket för humöret! =)
Skyndade mej iväg till gymet vid halv sju...kvart i sju stod jag på löpbandet....hade gett mej tusan på att fixa 5km under 30 min så det var bara att höja tempot från början! Fan så nöjd jag var när jag sprungit i 27min & 45sek då km-räknaren slog över till 5KM =) =)
Nöjd som tusan gick jag vidare till styrkerummet....Ben och Vader i smith-maskinen, Biceps med curl-stången och hantlar, Axlar med hantlar,  i kabeldrag-maskinen och i smith-maskinen sist Mage då jag körde med viktskiva.
Humöret var på topp då jag höjde vikten på alla övningar utan att känna att styrkan försvann....tycker ju att den borde göra det då jag inte äter mycket kolhydrater....varken bröd, ris, pasta el potatis, undviker även allt med socker i...
Men det gick ju skitbra och jag tror jag drog på smilbanden mer än en gång där inne...haha.
Hade sån energi att jag ville springa mer på löpbandet när jag var klar haha...men jag åkte hem till Ida som satt barnvakt och säkert ville åka hem =)
Blev totalt 1h 30min på gymet idag....på tors blir det löpning ute, hoppas vädret är bra!!

Nu ska jag duscha och sen dricka kaffe framför tvn =)

Kram från en sprallig jag =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: