Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut på ledigheten!!

Kategori: Allmänt

Tänkte sova till 10 imorse men kl 9 vaknade jag av dessa byggarbetare igen...hörde dom precis utanför sovrumsfönstret, babblandes på nå jäkla halvfinska...högt som tusan, tror dom att det är den rösten man vill vakna till på morron el?! Nä håll mun och gör erat jobb istället ;)

Ringt banken på morron och försökt fixa mina lån....tyvärr så går dom ännu på min årsinkomst från -07 när jag var mammaledig...KUL!! Ville att jag skulle återkomma i sept när dom fått beräkningen för inkomstår -08 då jag har betydligt mer i årsinkomst...lät inte som att det skulle vara omöjligt då att få lånet och det skulle betyda 2500kr plus i kassan varje månad =)!!! Men jag ska kolla med skatteverket om man kan få ett utdrag el liknande och skicka till banken så kanske jag får det beviljat tidigare! Please........!!

Kom just från gymet.....spanjoren som brukar träna där var där idag så jag fick mej en egen PT och han körde slut på mina triceps kan jag lova!!!!
Värmde upp på crosstrainern 10 min sen bröst 4 övningar....stötte sen ihop med spanjoren som körde slut på triceps, avslutade med 3km löpning =)
Det är inte så lätt att förstå vad han säger för jag tror inte han kan mer än 5 ord på svenska och knappt nån engelska men vaddå han visade mej hur jag skulle göra och härma e ju inte direkt svårt ;)
När vi var klar lyckades jag sen förstår att han ville veta när jag skulle träna nästa gång, så efter lite teckenspråk och några Svensk/spanska ord så skulle han hjälpa mej att träna på söndag igen =)
Nu blir det vila imorgon och på fredag, löpning på lördag och gymet söndag.

Börjar jobba 17 så jag ska fixa lite mat innan jag börjar och duscha =)

Lånade en bild av Elin från FB
Jag och Julia från helgen som var =)

Hejdå

Kommentarer

  • Emma säger:

    joo jag tränar än så länge body pump och spinning men kortet går snart ut så då blir det kombinerat med gym oxå.. Så är vi ju ute och går med vagnen i stort sett varje dag :) Så det är väl bara jobba på det så får vi se :) Kram

    2009-04-29 | 15:16:48
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: