Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Semester tack!!!

Kategori: Allmänt

Är helt slut efter denna dag...barnen har varit som 2 jetplan i lght...klättrat på möbler, bråkat, skrikit, tjatat och haft knäck i lurarna!!
Herregud alltså....så ikväll var det bada, äta och sen bums i säng utan att ens läsa en bok!
Tror dom var jättetrötta för jag har inte hört ett ljud sen jag gick ut från rummet =)

Nu sitter jag och kollar på systrarnas bilder från Asien....åhh vad jag längtar till varmare breddgrader!!
Tur att vi nu bokat hemresan från spanien =)
Mån 17aug åker vi från Arlanda och Mån 31aug åker vi från Alicante....2 hela veckor i SPANIEN!!!!!!!
Jag, Emmy, Nina, Ida & Elin...fy fan vad kul vi ska ha!!!
Så denna sommar blir det 4v semester, jobba 4v sen drar vi ;)

Här e en bild på mina älskade systrar från Bali....=)


Nina kommer hem lör den 18e så det är inte länge kvar nu =) MISS YOU!!

Nu ska jag dricka kaffe och invänta filmen på 3an som börjar 21....

Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: