Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nog är jag lite galen =)

Kategori: Allmänt

Kom isäng kring ett igår kväll och har faktiskt sovit bra inatt =)
7 ringde klockan och jag studsade, pigg idag oxå?!
Va tusan e det med mej? Jag brukar ju va död på morron....det enda som kommer upp i min skalle är att min pension måste närma sej...el? Det är ju bara pensionärer som studsar upp den tiden på morron (om inte tidigare!) sätter på kaffet och sen står och väntar på tidningskillen, för att få skälla ut honom att han kommer för sent med tidningen ;)
Vill inte ens veta vad ni tidningskillar/kvinnor tänker i det ögonblicket....men inte är det då: Åh vilken härlig morgon!! haha..

Kollade vädret över Abisko i helgen =)
Fredag em växlande men övervägande sol, några minus bara!

Lördag  SOL hela dagen, -4 grader och 1-2m/sek....Fy fan vad härligt!!!!

Söndag skulle det dock snöa...men då ska vi ju ändå hem =)


Nä om man ska ta och fara till gymet nu....ska duscha där och sen till jobbet och handla innan jag börjar....hinner nog klämma in det där =) Bolaget oxå?? ska fundera.....

Nåja höres ikväll =)
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: