Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Host Host...

Kategori: Allmänt

Jo barnen var lite hostiga när Tomas kom och lämnade dom idag efter jobbet...Natalie var nog värst..
Men det lät då som att hon ville åka i alla fall, hon har sett fram emot resan så det är klart den blir av =)
Sprang in med barnen på Maxi och handlade maten vi skulle ha med oss, sen förbi mina föräldrar och hämtade nyckel, isborr och pimpelspön =)
Har checkat med Pia nu om morgondagen....vid 11 bär det av så all packning blir imorgon bitti...orkar inte det ikväll!
Måste nog tanka upp bilen oxå innan vi åker....kul att se hur mycket den drar, fullastad!! Pärlan ;)

Hmm min morgonplanering sket ju sej!
Åkte till gymet....sprang 5km, tränade lite axlar, bröst och rygg...bra pass faktiskt...kändes att det tog!!
Var så kul att vara där så jag glömde helt bort klockan....helt plötsligt var den 10 och jag hade fan tränat i 2h! Fick skynda mej i duschen...upptäckte att jag hade glömt min bh hemma haha...så raka vägen hem och hämta den och sen skynda till jobbet....handlingen fick ju såklart vänta!
Undra när jag ska träna igen....börjar redan pirra i kroppen, kanske måndag?! ska kolla med barnvakt då!!!

Nä nu kanske man ska ta och lägga sej så jag orkar upp imorgon!!


Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: