Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Home!

Kategori: Allmänt

Hämtat barnen efter jobbet, tankat upp bilen efter resan och skyndade hem för att lägga tjejerna...ska upp tidigt imorgon då jag börjar 7.30....vilket innebär att klockan ringer 5.15 imorgon!! Tänk om man haft dagiset 5min bort!!!
Men men så är ju inte fallet och det är bara gilla läget....

Ida kom förbi här på kvällen och vi har surrat lite och sett på Desperate Houswifes =) Har ju som missat det 2 tisdagar nu....men jag har överlevt ;)
Bordet är bokat på Allstar till lördag, barnvakt blev lillebror med flickvän =)
Tänkte även färga håret på tors...all färg har som tvättats? bort!!
Hoppas på fetlön på fredag oxå...behöver verkligen det!!!!!!

Träning denna vecka bli förhoppningsvis ett pass imorgon och ett på lör om mina barnvakter ställer upp?!!
Pratade med Jessi och hon tyckte jag var asjobbig sist jag inte tränat på länge haha...överskottsenergi!!!!
Fick mej en prommis när jag var i Lappmarkerna i alla fall...fick även med mej en vovve =)

Blev nästan rikskändis på köpet haha...Norrland e för litet ibland!
Nåja imorgon ska jag ställa mej på vågen igen och se vad som hänt...huvva!!

Nu ska jag sussa!
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: