Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma...

Kategori: Allmänt

9.00 klampade jag in på gymet...dom hade just öppnat ;)
Uppvärming med 30min gång i uppförsbacke på löpbandet.....sista 3övningarna på mitt axelpass, vader 2övningar och avslutade med mage =) gick riktigt bra trots lite sömn inatt....hann ju inte äta någon frukost heller innan träningen så nu har jag just ätit en stor smoothie med proteinpulver, banan, hallon, blåbär, frön och minimjölk =)
Fick ju mina kapslar igår som jag beställt från gymgrossisten så nu har jag kört igång med dom...får se hur det funkar =)


Ida & Emma           Jessi                        Jag                        Lisa

Lite bilder från igår på Allstar =)

Nä nu måste jag duscha och fixa nå mat att ta med till jobbet!!

Ha en trevlig Lördag ni som får äran att vara lediga =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: