Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

En dag kvar nu =)

Kategori: Allmänt

Jobbat 12-21.15 idag....gått rätt bra faktiskt, trodde jag skulle vara tröttare än jag varit med tanke på natten som var...men gud vad folk det har varit på kvällen! Så det har gått rätt fort idag ändå =)

Hehe lilla Elin råkade visst fastna på bild i lunchrummet på jobbet =)
Visst blev du bra Elin ?? ;)

Hur fn ska jag hinna med allt innan vi ska åka på fredag?! Pia har då fixat en handlingslista på det vi ska äta...=)
Men måste ju packa, handla, hämta nyckel m.m plus att jag ska träna 8 imorgon bitti sen jobba 11-19 och då kommer barnen när jag slutat!! Dom lär ju snällt få hänga med sin mamma till affären och sen till mommo om jag ska hinna....
Dessutom ringde deras pappa idag och säger att dom har feber!!!! Så dom är hemma från dagis imorgon och ska kurera sej med alvedon....hoppas dom är piggare till på fredag =(
Måste nog även göra en onödig sak inför helgen...har fan inget val!!!!

Nåja de löser sej säkert=)
Bye

Kommentarer

  • Elin säger:

    men madde dåååå! visste att jag skulle bli bra så det gjorde ju inget att du la upp den.. haha. eller så inte! din lilla loppa. ;) haha.

    fan vad kul med abisko föresten! vill också dit! men vi ska till dundret istället, inte fy skam det heller.. :D

    2009-04-02 | 10:39:11
    Bloggadress: http://elinps.blogg.se/

Kommentera inlägget här: