Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Diddlan kommer imorgon =)

Kategori: Allmänt

Diddlan e då Nina....min pappa har som vana att ge alla konstiga smeknamn haha
Nina = Diddlan
Emil = Bubblan
Emmy = Emmlobert el Emmylina

Ja jag kanske inte har fått något men min farbror kallade mej i alla fall Madestia haha...sen är det alla pojkvänners smeknamn men det ska vi nog inte gå in på ;) Pappa lilla du e allt rolig ibland =)

Nina är i alla fall i Sthlm nu och kommer till Luleå imorgon vid 15.30 så jag åkert direkt till mina föräldrar när jag slutat så jag får se den lilla pepparkakan live ;) Längtar!!!


Imorgon får vi se om det blir en lite roadtrip norrut el om jag blir kvar i Luleå...återstår att se =)
Kanske ska försöka sova nu om jag ska orka jobba imorgon...ska bli så jäkla skönt att va ledig måndag efter att jag jobbat helgen!!!
Tjejerna kommer på tis =)

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: