Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen tränat =)

Kategori: Allmänt

Hämtade Nina kring 19 och åkte till gymet....finally!!
Löpning 5km på 28,5 min inte bästa tiden men var inte ute efter det idag =)
Sedan blev det axlar hela styrkepasset på 1h....e ju mitt favvo så idag körde jag ordentligt och tungt! Gick faktiskt riktigt bra...är mycket nöjd =)
Invigde mina handskar idag oxå och jag fattar inte varför jag inte köpt dom tidigare!! Fick inte alls lika ont i händerna när jag körde i smithen och fick bra grepp om hantlarna.....tröga jag!! hihi

Sen mötte jag Jessi i stan för ett besök på sun tan....längesen sist!
Har även varit och hyrt en film och handlat på kvantum.....behövde ägg, keso, frukt och solrosfrön....slank även ner nya Fitness tidningen ;)
Måste beställa mer proteinpulver oxå.....suck!!
Nu blir det film med Jessi och en indroppare vid namn Tobbe trollkarl haha....

Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: